半脑风圈

属性:所有坑都是全员粉

情况:三次元极忙,更新靠热情,催更大概率没用。

【GGAD】邓布利多的日记里被他自己划掉的十句话

*原创中英双语 渣渣英语求轻喷

It takes me a lot to love someone that I can't be with, but it takes a lot more not to.
 爱一个无法厮守的人需要付出很多,但我更无法不爱他。

He made me who I am, and I destroyed him.
 他成就了我,然后我毁了他。

People think that we hate each other, but at least I know I never hate him. 
 世人认为我们互相憎恨,然而,至少我知道我不恨他。

Of course he couldn't be described as 'great', I know that, but he is a great part of my life. 
 显而易见,他不是一个伟大的人,我知道,但他是我生命里太大的一部分。

I never planned to talk about him in public, I just don't know how to.
 我从没打算在人前谈他,我也不知道从何说起。

I wish he could be with me in the Gordric Valley so much, when I know he is in Nurmengard.
 我多希望他还和我一起在戈德里克山谷,即便我知道他在纽蒙迦德。

If you love somebody now, you would feel like you've been loving him for your whole life, then I just realized I did love him my whole life. 
 你现在爱着一个人,就会感觉你已经爱了他一辈子,然后我意识到我真的已经爱了他一辈子。

We said we would never go against each other, then we broke the promise. Well, maybe I did it first.
 我们说过永不与对方为敌,然后我们打破了这个诺言。好吧,或许还是我先打破的。

I dreamt about him, again.
 我又梦见他了。

Maybe I could go and meet him for the one last time before my life ends.
 或许我可以在生命结束前再去见他一面。

Fin

评论(6)

热度(85)

  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据